Love for porridge‏

Puuro, mikä ihana päivän aloitus. Kaurapuuro marjoilla tai hedelmillä tai maapähkinävoilla. Kaikki käy. Viime aikoina on tullut nautittua kaurapuuroa maapähkinävoilla, hampunsiemenillä, banaanilla, kanelilla ja mantelimaidolla. Hampunsiemenet ovat erittäin terveellisiä ja loistava proteiinin lähde. Ne sisältävät myös runsaasti omega-3 ja omega-6 rasvahappoja ja keholle tärkeitä aminohappoja. Maapähkinävoi antaa ihanaa makua ja banaani, no me rakastamme banaaneja missä vaan ja sellaisenaan. Käytänne mielummin ceylon-kanelia (saa tavallisista kauposta nykyään) sillä se ei sisällä juuri yhtään myrkyllistä kumariinia. Ihania ja maukkaita aamuja kaurapuuron ystävät! – Sonja ja Reetta

Kaurapuuroa / oatmeal

1 rkl maapähkinävoita (sokeriton) / peanut butter with no sugar

1 banaani / banana

1 rkl hampunsiemeniä / hemp seeds

Loraus mantelimaitoa / almond milk

Kanelia maun mukaan (ceylon) / cinnamon

Keitä puuroa mieleisesi määrä ja sekoita maapähkinävoi, hampunsiemet ja mantelimaito puuron sekaan. Lisää päälle banaania ja kanelia.

Lovely_puuro1b

Mainokset

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.